onsdag, mars 25, 2009

Famnar

Jag läste just på en annan blogg att den tjejen var mycket "blå" idag och att hon hade velat haft en famn att krypa upp i. Jag inser ju hur bra jag har det när jag läser sånt. För jag har en sån. Fast ändå inte. Jag har det oförskämt bra helt enkelt. Den famnen kanske inte alltid vill kramas men ibland, som idag, gick det alldeles utmärkt. Jag behövde det verkligen. Och helt ärligt, jag tror att han behövde det också. Lite grann i alla fall, eller? Vi har haft pestiga dagar på jobbet båda två och ibland behöver man bara få vräka ur sig och kramas med någon. Om än bara för en liten stund.

Mina planer för morgondagens afton fick ändras just. Det gör ingenting. Jag ser fram emot morgondagens afton. Jag tror, eller inbillar mig, att jag behövs en smula. Det känns bra att vara behövd!

Det känns också bra att ha fått en kram av någon jag tycker om. Kramar ska jag tillägga. Och några pussar. Nu är det läggdags snart.

Jag är ledig på fredag. Det blir skönt!