lördag, juni 13, 2009

Inte så många

Det har inte blivit så många updateringar här på senaste tiden. Anledningen till att jag började skriva här var faktiskt att jag skulle skriva av mig lite. Av sånt som händer och som jag reflekterar över. Det har inte riktigt blivit så. Jag får lov att tänka efter vad det är jag skriver och det var inte meningen. Att tänka efter före är förvisso bra, men inte alltid.

Just nu håller jag på att städa lite och ska snart göra mig i ordning för att gå iväg och dricka vin. Det ska bli trevligt. En smula mystiskt är det dock men jag blir aldrig klok på denna person så det spelar ingen roll, jag behöver verkligen inte lägga ner energi på att försöka förstå.

Kokt korv och makaroner. Jag ska villigt erkänna att jag inte minns när jag kokade makaroner här hemma senast. Jo nyss alltså men innan det.

Jag har fikat hos en kompis idag. Det var väldigt trevligt. Vi kan aldrig sluta prata... hon följer nästan alltid med ut på gatan och fortsätter prata när jag ska åka. Det är himla roligt!

Etiketter: , , ,