torsdag, augusti 26, 2010

Mörker

Sitter i mörkret och är så trött att det värker. Borde gå och sova men jag vill liksom suga lite mer på "fri tids"-karamellen. Den tid då jag inte befinner mig på arbetet. Idag har jag varit uppriktigt arg. Arg på flera. Jag har skrikit och gapat, tyvärr stod städtjejerna där och hörde mig så jag fick be om ursäkt för det var inte dem jag var arg på. De skrattade bara åt mig och sa att jag fick skrika lite mer om jag ville. Skönt!

Jag ville bara egentligen stänga av datorn, sätta på mig jackan och gå ut därifrån. Jag bannar mig själv för att jag inte kan göra som de andra, rycka på axlarna och säga "nää men asså det där har jag ingen koll på" och sen bara gå hem. INte hjälpa, inte se till att få fram informationen. Bara skita i allt och gå därifrån. Det är så JÄVLA otacksamt. Och samtidigt är jag ju extremt tacksam över att jag i dagsläget har ett arbete.

Jävla skitdag.

Skönt att göra vanliga saker som att skjutsa barn och fika med S. Skönt. Fast nu bränner det i huvudet på mig. Nästan brinner.