söndag, april 22, 2007

Fredagsmail och skön söndag

Varje fredag skickar jag ett mail till en samling människor. Denna hög med e-postadresser utökas för var månad som går. Jag vet inte varför jag började skicka dessa fredagsmail och nu är det svårt att vara utan dem. Eller att inte skicka dem menar jag. Det är ett enkelt sätt att visa att jag lever och berätta vad jag har gjort eller vad jag ska göra. Inte för att jag tror att det kanske är så intressant för mottagarna men jag skriver ändå. De får väl välja om de vill radera eller läsa. Det som är bäst med fredagsmailet är att det kommer hälsningar tillbaka från mottagarna, vad de har gjort och vad de ska göra. Det är ett skönt sätt att hålla kontakt på.

Idag är det en skön söndag. Utan bakfylleångest, ät mätt i magen efter en sen frukost, en tonåring i soffan där nere, en sambo vid datorn bredvid, delbetalning på resan är gjord... kan inte vara bättre.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

ja kul att hålla kontakt med alla gamla kompisar!

25 april, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home