lördag, april 28, 2007

Karaoke

Hade en rolig kväll igår. Mat, öl. karaoke och några öl och så lite karaoke till. Roligt ihop med arbetskamraterna. Roligt att träffas utanför arbetet. Jag tror att vi blev lite yra i bollen allihop. Två stycken valde att missa sista tåget hem och fick åka svarttaxi. Så kul hade vi. Fast det blir mycket jobbsnack och mest snackar vi skit om andra kollegor. Fast jag lägger inte ner så stor vikt vid att komma ihåg vad folk säger om andra folk, det är bara roligt att lyssna. Jag hoppas innerligt att jag inte säger saker som andra kan ta illa vid av. Det vore i såna fall ledsamt.

F's lillasyster S's kompis K ringde till mig igår kväll och kom upp till vår lilla fest. Det var riktigt roligt! Vi sjöng så högt och vackrast vi kunde... jag tror att det lät för jävligt.

Det är full vår utanför just nu, jag har klippt ner rosorna och lite av häcken. Sen vill jag inte göra något mer fast det är säkert 50 saker jag kan och ska och måste göra. Min sambo ligger i soffan därnere och idag är det hans tur att ha en nära-döden-bak-fylle-dag. Tråkigt! Vi hade kunnat hitta på något roligare i stället. Kanske kommer han tillbaka till livet snart. Vi får se.