torsdag, juni 28, 2007

6 och en halv timme kvar...

... att arbeta och sen får jag ha semester i tre härliga veckor. Jag tror aldrig att det varit så efterlängtat någon gång. Jag är trött och sliten och grinig. Det ska bli en fröjd att få slippa ett tag. Jag hoppas att jag kan slappna av och ha det skönt.

Det har hänt en del saker denna vecka. Jag har blivit lite äldre än förra veckan till exempel. Och för det fick jag fler presenter av nära och kära. Roligt! En pumptermos med älgar på bland annat. Jag tycker att alla människor är värda en pumptermos med älgar på! Så om inte min syster misstycker så ger jag bort denna i present i morgon och så införskaffar jag mig en ny så snart jag kan. Är det ok?
Jag fick även en mellanring till kameran, ny parfym (luktar mums) och pengar och nya glas och en jättefin ny taklampa. Tänk - så här borde det vara varje gång jag blir en vecka äldre än förra veckan. Eller hur? Och efter mina 6 och en halv timmes arbetstid i morgon så kommer jag att vara 6 och en halv timme äldre än när jag började. Det kommer dock förmodligen att känns om tusen svåra år men det är inget att göra åt.