söndag, juni 24, 2007

Vill ha

Jag tycker väldigt mycket om tyget. Jag är inte beredd att betala hur mycket som helst för en tygbit som jag egentligen inte vet vad jag ska göra med. Jag kan ju alltid fortsätta att titta på det på nätet och konstatera att det är ett väldigt fint tyg.

Midsommaraftonen var för övrigt väldigt trevlig. Glada människor, god öl, god sill, god mat, skönt att bada i varm badtunna, härligt att slänga sig i kallt vatten, inga mygg, bara massor av kärlek. Ja ta mig fan, det var precis som en Pripps-blå-reklam.
Tyget heter Fokus och kommer från Marimekko.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hello Mary!
Håller helt med om att vår midsommar påminde om nämnda reklam. Och jag känner mig även ansvarig för en del av känslan eftersom jag drack nämnda dryck!
Tack för att jag fick vara med!!
/Karin

25 juni, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home