söndag, juli 01, 2007

Överraskningsfest och segling

Min semester har börjat härligt! I fredags var det överraskningsfest för kollegan. Jag tror att han blev glad!


Igår var det seglingsdag med M. Det var en härlig dag. Vi trotsade vädrets makter och gav oss iväg i hällande regn och avslutade med en fantastisk solnedgång. Det är något särskilt med segelbåtar!

Vi skulle till Borgåsund för att fika. Det var inte nödvändigt när vi kom fram - vi hade då fikat konstant sen vi gav oss av. Kaffe och bullar, kaffe och smågodis, kaffe. Vi fikade i alla fall på caféet. Det är verkligen fint där!



Idag är det 10-års kalas för kära lillebror. Hoppas att han blir glad för presenten.
Sen har jag semester.... jag får se hur det går. Jag somnar och vaknar med jobbet i tankarna. Det är inte så lätt att släppa.