lördag, mars 08, 2008

Kl 06.50

Det måste ju vara ett skämt... jag vaknade 06.50. Det är ju för fasiken lördag... jag får ju sova hur länge jag vill. Men ack nej, icke sa nicke. L är sjuk. Väldigt sjuk. Det var nog han som väckte mig, troligtvis. Jag vill INTE, på några villkorsvis bli sjuk så nu snapsar jag Kan Jang, vi får se om det hjälper.

Veckan var arbetsam men rolig. Det är väldigt skönt att få komma hem efter 4 dagar på Lidingön. Jag får verkligen en känsla av mixen mellan Big Brother och Fångarna på fortet när jag har varit där. Instängd i en fin miljö med fantastisk mat och fina vyer med 20 andra nya människor i en konferenslokal där vi tvingas utföra vissa uppdrag i olika rum för att kunna få gå vidare.... Vissa människor ogillar jag instinktivt direkt. Vissa människor gillar jag direkt. Precis som det ska vara med andra ord.

Nu ska jag gå ner och dricka lite mer kaffe och så ska jag väl göra något. Jag vet inte riktigt vad men något kan jag väl hitta på.