fredag, oktober 17, 2008

Mycket äldre men ändå - en legend

"Bright Eyes, Mrs Robinson, Bridge Over Troubled Water, Scarborough Fair och The Sound of Silence"...jag säger då det. Jag visste det inte ens, att jag kände igen och kan de flesta av dessa låtar. Det är ju inte direkt något jag går och funderar över. Idag fick jag en gratis biljett till en hyfsat exklusiv konsert med Art Garfunkel. I Västerås! Visst, gratis är gott men om jag hade vetat att han skulle komma hade jag lika gärna kunnat köpt en biljett. Jag är tacksam över vilken musikskatt jag har fått bevittna och lyssnat på ikväll. En glad överraskning, en härlig avslutning på en seg veckan och en bra inledning på en bra helg blev det med.

8:e rad på parkett. Jo jag tackar ja. Tack svågern för att du bar flygeln så att jag fick se gratis!

Etiketter: , ,