lördag, juni 20, 2009

dum i huvudet?

Jaha. Både KJ2 och KJ3 tror säkert att jag är helt dum i huvudet som drar från en fest och inte hör av mig och inte kommer tillbaka. Det var inte meningen. Jag drog från festen men jag skulle komma tillbaka och det gjorde jag. Då hade ni allihop åkt därifrån. Fast innan det så hände det en grej. Det hände något som fick mig så rent ut sagt in i helvete ur balans så jag trodde att det var jordbävning. Därför kommer följande:

  • KJ 2: kära "mamma", förlåt att jag försvann. Jag förklarar.
  • KJ 3: kära nyblivna mamma: förlåt att jag försvann. Jag förklarar.
  • Kära Anna: jag vet inte ens om du förstod. Du gjorde det bra i vilket fall som helst. When the world rocks, you are my rock.
  • Kära Kungen: stackars dig, du tror väl att jag är dum i huvudet som inte svara på sms på flera timmar. Jag hade faktiskt stängt av ljudet och varför jag gjorde det ska jag förklara sen. Inte här. Sen. Och nej, jag är inte ens mystisk och oklar här. Det bara går inte att förklara. Här.

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Det var säkert en trevlig midsommarafton. Förmodligen.