onsdag, juli 08, 2009

Semester...

Årets första vinfylla men årets andra "kommer-inte-riktigt-ihåg"-fylla. Den avverkades elegant (?) i fredags med sällskapsspel och trevligt sällskap på bakgården. Var gräsligt bakis i lördags. Det har gått över nu. Firade lilla tjejen som blivit stor med tårtor och kakor. Massor med god mat hos Kungen. Sen minns jag inte riktigt vad jag gjorde... jo tittade på film, sovit länge, åkt på provsittartur, druckit mer öl på BA, druckit kaffe hos "de frälsta". Ätit massor med god mat igen och sovit länge.. ja det är nog semester det här. Det är det. Det har gått så långt att jag faktiskt snart har glömt bort vilken dag det är. Skönt! Nu ska jag försöka styra upp det här, med att packa en liten väska och åka norr över. Inte idag. Men i morgon kanske. Det ska bli ljuvligt!

Och så fick jag en väldigt fin present häromdagen. Jag gillar't! Mycket!