söndag, januari 27, 2008

Nackspärr och feta vader

Efter en extremt slö fredagkväll, där jag väldigt förutsägbart, somnade i soffan och vaknade klockan 4 på lördagmorgon så var jag extremt effektiv under hela lördagen. I stort sett allt är nedpackat utom det mest nödvändiga. En del på badrummen återstår att sortera och slänga men i övrigt är jag helt redo att börja flytta på torsdag. Det ska bli helt fantastiskt roligt!

Och när jag som mest behöver förlita mig på att min garderob håller måttet så pajar stövlarna. FAN också. Iväg till stora shoppinggallerian i dag, tjurig som en liten unge, provade jag flera stövlar. Svetten rann på ryggen och sinnet var precis som när jag var 4 år och ville smaka öl av pappa på en restaurang. Trotsigt och grinigt. Det är inte läge att verkligen behöva ett par skor under en löningshelg på shoppinggallerian. Jag gav upp och gick ut till bilen, satt säkert där i 25 minuter och väntade tjurigt på de andra. Sen tyckte min syster att vi i alla fall kunde hoppa in på Coop Forum. Sagt och gjort. Och där... DÄR bland alla hyllor... där fanns de! Stövlarna för alla med feta vader. På REA! Fattar ni hur stort det är? Jag köpte två par stövlar för den enorma summan av 199 kronor paret. Himmelriket! Himmelriket finns på Coop Forum. Sprid budskapet till alla fet-vadare för tusan, eller gör det inte, då får jag behålla alla stövlar för mig själv!

Etiketter: , ,

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ha ha ha ha!
Du är så j-a skön Mia!

Hoppas jag får se stövlarna ngn gång...

28 januari, 2008  

Skicka en kommentar

<< Home