lördag, mars 22, 2008

Godis och mat

Godis och mat. Usch! Ångest. Lite i alla fall. Karin har fått mig att få omvänd bulimi. D v s jag äter och äter och äter "snöbollar" men jag kräks inte upp dem. Snöbollar är godis, vita kulor med kolakräm inuti. Sjukligt goda. Igår var det 3-rätters i goda vänners lag. Vi stod för varmrätten - porterstek med potatisklyftor och portersås/beasås. Förrätt var en skaldjurs/avokado/ägg toast. Efterätt: varma bananer och päronhalvor under olika täcken av choklad. Hysteriskt gott. I dag blev det även hysteriskt mycket av den goda silltårtan, ägghalvor, broccolipaj och köttbullar. Sjukt gott. Kvällen kom fort och nu är det soffläge som gäller, tillsammans med L och en hög med snöbollar.

Jag har sån där oro i kroppen. Jag skulle egentligen vilja gå på fest och bli riktigt full. Vi är bjudna på en fest. Det vore roligt. Jag vet dock att jag absolut på inga villkorsvis vill slösa bort min dag i morgon på att vara bakfull. Alternativet blir då det jag angav ovan - soffläge. Men festen drar lite.... det vore roligt. Mysbyxan har dock redan åkt på så det känns trögt att byta om igen. Nej... det blir nog soffläget i alla fall. Jag mår bättre av det i morgon. Fan vad vuxet. Blä.

Etiketter: , , ,

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

See here or here

23 mars, 2008  

Skicka en kommentar

<< Home