måndag, maj 19, 2008

Kill...the vissling på kontoret Vol.1.

Det börjar dra ihop sig på jobbet. Är ganska slutkörd efter att ha jobbat för två heltidstjänster under några veckor. Minsta ljud gör mig galen. Särskilt en person med ljud gör mig galen. Jag kommer förmodligen att ställa mig upp och skrika vilken dag som helst. Rakt ut. Han visslar. Och sjunger. Och nynnar. HELA TIDEN! Jag sitter med tusen grejer att göra, telefonen ringer, 70-90 mail om dagen, det kommer i snitt in 10 personer varje dag för att be mig att göra saker samt att jag på något vis ska hjälpa till inför nya affärssystemet. Som min kollega sitter med 8 arbetstimmar om dagen. Han har fått stänga av sin mobil och svarar inte på mail. Nog om det, han som visslar. Han visslar på samma låt hela tiden. Ska se om jag kan få upp någon länk här så ska ni få höra.... skulle inte detta driva er till vansinne?

Nu är det ju självklart att det inte är just denna slinga han visslar men det låter nästan så. Han är dessutom inte riktigt frisk (läs: helt jävla rubbad) så det är inte helt osannorlikt.

Jag är trött. Helt slut faktiskt. Jag vet inte riktigt hur detta ska gå.