lördag, maj 26, 2007

”Jag har haft sex vid 90 år” eller...VÅGA VÄGRA AFTONBLADET

”Jag har haft sex vid 90 år”. Men snälla snälla snälla journalister och mediamänniskor och alla människor som skriver i officiella tidningar eller webbupplagor. JAG VILL INTE VETA ATT ALICE PIPPAR! Det är ju självklart att det är bra för henne och det är väl bra att alla människor har ett sunt sexliv. Men någon måtta får det vara.

Jag har förresten inte läst om Alice men jag såg rubriken och dissar härmed Aftonbladet för all evighet.

Det känns som att vi måste göra uppror snart. Uppror mot medias sätt att fördumma oss. Jo, ja självklart är det upp till mig att välja att inte läsa skiten. Men det är Aftonbladet och Expressens löpisar som hänger utanför varje kiosk jag passerar. TRAMS!

Igår var det fest med god mat och dryck och härliga människor, idag är det fest med god dryck och sång och dans och glädje, imorgon är det baksmälla. Samt morsdag med förhoppningsvis pannbiffar och kokt potatis. Mummmmssss!!