måndag, maj 14, 2007

Skalman och jag

Tröttheten drabbar mig alltid när det är fel tidpunkt på dagen. Jag har, liksom Skalman, en klocka som bestämmer när jag ska vara trött, när jag ska äta och när jag ska dricka kaffe och när jag är pigg. Jag är alltid, nästan alltid pigg just nu. När klockan ringer 05.42 imorgon bitti är jag alltid, alltid trött - så trött att jag inte ens hör klockan. Jag vet egentligen inte riktigt vad jag ska göra åt detta. Jo det gör jag. Jag ska självfallet gå och lägga mig tidigare, då somnar jag ju tidigare. Problemet är ju bara att jag är pigg... NU.

Idag var det en helt vanlig jävla tvättstugemåndag. Sen till jobbet (se ovan), tråkig dag med surdegsärenden, tvättstuga, falukorv, titta CSI, prata lite med grannen, och vips så blev klockan 23.20.

Sov gott - ni som kan!