söndag, juni 22, 2008

Bloggandet

Fasiken, var tog helgen vägen?
Jo tack det var en trevlig midsommar. Jag drack många goda öl och vaknade ej bakfull. OBS, läs igen: jag vaknade EJ bakfull. Det har hänt något. Har tiden med bakfylla passerats? Jag lovar, jag kommer inte att sakna den. I promise!

Igår slö dag med promenad, tvätt, kortspel och mängder av godis. Idag familjemiddag. Inte så spännande men inte heller väldigt tråkigt. Helt ok. I morgon arbete. Inte ok.

Min Smul har slutat blogga. I alla fall på Smul-sidan. Det är synd tycker jag. Hon skriver så fint. Jag tror att jag ska lägga ner det här också. Jag vet faktiskt inte till vilken nytta som jag gör det här. Jag skriver för visso för min egen del men om det vore mina riktigt innersta tankar kan jag väl skriva dem i en dagbok för jag vill verkligen inte att någon läser dem. Så klart.

Ska fundera på det här mer...

Etiketter: , ,